شما دوست دارید چه نوع جورابی بپوشید؟

جوراب مردانه

جوراب‌ها بخش مهمی از پوشاک هستند، اما باز هم اغلب مردان به آنها توجه زیادی نمی‌کنند. جوراب‌ها نه تنها یک بخش آشکار از لباسمان هستند، بلکه اهمیتشان هم زیاد است. آنها عرق پای ما را جذب می‌کنند، و از پاهایمان در مقابل ساییدگی و خیلی چیزهای دیگر محافظت می‌کنند. یک جفت جوراب بد می‌تواند به پاهای شما آسیب برساند و شما را بداخلاق کند! در حالیکه یک جفت جوراب خوب می‌تواند بسیار مفید باشد.

جوراب مردانه

قواعد کلی پوشیدن جوراب

1. اول از همه، جوراب‌هایی که شما می‌پوشید باید به شلوارتان بیاید. این قاعده به شما ظاهری موجه و مناسب می‌دهد. با اینحال هنگامیکه سبک خود را می‌شناسید و می‌خواهید شخصیت‌تان را از طریق جوراب‌ها و بطور کلی لباس‌ها نشان دهید، می‌توانید این قانون را نقض کنید و شخصی‌تر رفتار کنید. می‌توانید جوراب‌هایی تهیه کنید که رنگی هستند، طرح دار هستند، یا به طرق دیگر متفاوت هستند و حتی آنها را با کراوات یا کفش‌تان ست کنید!

2. گفته می‌شود که فلسفه‌ی وجود جوراب‌ها برای ادغام کردن کفش و شلوار است (البته اگر شلوارهای بلند می‌پوشید)، و قرار نیست که شما پوست بین آنها را نشان دهید. البته ما به قوانین اعتقادی نداریم و فکر می‌کنیم که اگر می‌توانید از پس این کار بر بیایید، باید آن را انجام دهید.

3. جوراب‌ها مانند سایر تکه‌های لباسی که می‌پوشید، باید با کل پوشش و موقعیت مربوطه مطابقت داشته باشند. جورابهای ورزشی را با کت‌های مردانه‌ی نیمه رسمی نپوشید یا بالعکس.

4. سعی کنید از جوراب‌هایی که سوراخ دارند استفاده نکنید! مگر اینکه جزء تیپ خاص شما باشند که البته در آن مواقع احتمالا کلا عجیب و غریب بنظر می‌رسید!

5. سایز جورابتان را بدانید، در غیر اینصورت جریان خون به پاهایتان توسط جوراب مسدود می‌شود و یا پاهایتان در جوراب شناور خواهند بود! اگر مطمئن نیستید، چندین جوراب را امتحان کنید تا زمانیکه دقیقا متوجه شوید که سایزتان کدام است. اما این حقیقت را به یاد داشته باشید که سایزهای جوراب تولید کننده‌های مختلف می‌توانند متفاوت باشند.

منبع : جوراب عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *